Service Design Thinking dla zaawansowanych – kurs online

PB/10133 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie zdalnej na platformach ZOOM i MURAL. 

Wymagana jest wnikliwa znajomość założeń modelu Double Diamond, praktyczne doświadczenie w jego wdrażaniu oraz wysoka motywacja do pracy własnej i dzielenia się wiedzą. Dla uzgodnienia perspektyw przed kursem zostaną rozesłane materiały wprowadzające (po angielsku) oraz studia przypadków.

Działasz w podejściu Service Design Thinking, ale wciąż natrafiasz na opór i trudności? Chciał/a/byś skorzystać z doświadczeń innych praktyków, którzy podzielają podobną perspektywę? Jesteś gotów/a podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami? Ten kurs przygotowaliśmy właśnie w takim celu. W ramach dwóch intensywnych weekendowych warsztatów online będziemy się doskonalić w praktyce wdrażania SDT z perspektywy przedsiębiorców, menadżerów i samodzielnych ekspertów, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów HR (People & Culture), R&D oraz sprzedaży i marketingu B2B.

Kurs będziemy realizować w formule mastermind z elementami P2P learning, co wymagać będzie aktywnego udziału, współpracy warsztatowej w grupach oraz pracy własnej każdego z uczestników. Spotkania będą polegać na kolaboratywnej analizie najciekawszych przypadków i wzajemnym wsparciu w scenariuszowaniu, formułowaniu wniosków oraz w ćwiczeniu właściwych kompetencji miękkich (m.in. uważność, ciekawość, dociekliwość, aktywne słuchanie, myślenie systemowe, myślenie krytyczne, myślenie analityczne itp.). Punktem wyjścia będą studia przypadków oparte na doświadczeniach własnych Prowadzącego oraz Słuchaczy poprzednich edycji kursu.

Szczegółowy przebieg obu weekendowych sesji dostosujemy do potrzeb uczestników kursu. W zależności od preferencji grupy, skupimy się na analizie wybranych spośród następujących zagadnień:

  1. Prototypowanie, testowanie, wdrażanie i skalowanie rozwiązań.
  2. Analiza słabych sygnałów (weak signals) oraz tłustych danych (thick data).
  3. Wywiady pogłębione i obserwacja uczestnicząca (np. shadowing, gemba walks).
  4. Mapowanie i komunikacja z kluczowymi interesariuszami (np. komitety zakupowe B2B).
  5. Projektowanie person kluczowych interesariuszy (np. buyer persona, brand persona, segmentacja).
  6. Projektowanie ścieżek doświadczenia i strumieni wartości dla klienta (customer journey, value stream mapping).
  7. Ko-kreacja innowacji z kluczowymi interesariuszami (np. sprzedaż przedsiębiorcza w B2B, business development).
  8. Wdrażanie SDT do organizacji (metody pracy z oporem przełożonych, edukowanie klientów biznesowych).
  9. Łączenie SDT z lean management i agile development.
  10. Wydajność i efektywność zespołów projektowych.

Grupa ze zmniejszonym limitem osób. 

797.00 PLN 46 godzin 17.33 PLN / h

Grupa PB/10133/1

01.02.2025 - 09.02.2025 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 01.02.2025 , sobota 09:00 18:00 60 min
2 02.02.2025 , niedziela 09:00 18:00 60 min
3 07.02.2025 , piątek 18:00 21:00 30 min
4 08.02.2025 , sobota 09:00 18:00 60 min
5 09.02.2025 , niedziela 09:00 18:00 60 min
797.00 PLN 46 godzin 17.33 PLN / h