Design Thinking and Usability – kurs online

PB/10721 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie zdalnej na platformie ZOOM.

Kurs prowadzony jest w języku angielskim. Konieczna jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – więcej informacji znajduje się poniżej.

ENG: 

This course is conducted online through ZOOM and will be held entirely in English. All Participants are expected to have at least a B2 level of English proficiency. 

The main objective of the course is to aid its Participants in the development of strong managerial skills for Design Thinking implementation.

In the pursuit of achieving said goal, the course will cover theoretical elements of managerial and quality theory, combined with the aim and practice of translating said knowledge into rountinised behavior. This will be enabled by a course structure combining lectures, discussions and workshops.

The course will be divided into four key topics:

  1. An introduction to Design Thinking – the main characteristics. Determining the importance of attitudes (mindset) and organizational culture for the effectiveness of creative activities.
  2. The design process – pathways of creatively diagnosing, defining and solving problems. Ideation and brainstorming in practice.
  3. Managerial tools for design implementation – quality management, visual thinking, affinity diagrams, dot voting, information mapping, service safaris.
  4. Human-Centered Design – key-components and origins of HCD, the persona system, observation in practice, design anthropology.

The course is based on fundamental theories of Design Thinking, particularly on the concept of Human-Centered Design developed by IDEO, which serves as the foundation for designing products and services tailored to the real needs of user communities.

PL: 

Głównym celem kursu jest wsparcie Słuchaczy w rozwoju silnych umiejętności menedżerskich, przydatnych w realizacji projektów Design Thinking.

W dążeniu do osiągnięcia wspomnianego celu, kurs obejmie teoretyczne elementy teorii zarządzania i jakości, połączone z integracją i przekształceniem tej wiedzy w rutynowe zachowanie. Umożliwi to struktura kursu, łącząca wykłady, dyskusje i warsztaty.

Kurs będzie podzielony na cztery kluczowe tematy:

  1. Wprowadzenie do myślenia projektowego – główne cechy. Określenie znaczenia postaw (sposobu myślenia) i kultury organizacyjnej dla skuteczności działań twórczych.
  2. Proces projektowania – ścieżki twórczego diagnozowania, definiowania i rozwiązywania problemów. Pomysły i „burza mózgów" w praktyce. 
  3. Narzędzia menedżerskie do wdrażania projektów – zarządzanie jakością, diagramy koligacji, głosowanie punktowe, mapowanie informacji, safari usługowe.
  4. Projektowanie zorientowane na człowieka (Human-Centered Design– kluczowe komponenty HCD, system „persona”, obserwacja w praktyce, antropologia projektowania.

Kurs opiera się na fundamentalnych teoriach Design Thinking, w szczególności na koncepcji Human-Centered Design rozwijanej przez firmę IDEO, która stanowi podstawę do projektowania produktów i usług dostosowanych do rzeczywistych potrzeb użytkowników.

285.00 PLN 21 godzin 13.57 PLN / h

Grupa PB/10721/1

15.04.2025 - 27.05.2025 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 15.04.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
2 22.04.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
3 29.04.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
4 06.05.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
5 13.05.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
6 20.05.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
7 27.05.2025 , wtorek 17:30 20:00 15 min
285.00 PLN 21 godzin 13.57 PLN / h