dr Paweł Wójcik
Wydział ZarządzaniaPracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Psychologii UW w latach 1988-1998. W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. Od roku 2013 do 2016 Business Development Director w MillwardBrown. Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub w latach 2017-2020. Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w badaniach marketingowych i badaniach zachowań konsumentów. Realizował projekty badawczo-konsultingowe oraz szkolenia m.in. dla takich firm jak Unilever, Coca-Cola, Mars, Kraft (Mondelez), Jutrzenka (Colian), Mokate. Obecnie specjalizuje się w badaniach segmentacyjnych konsumentów, badaniach psychograficznych oraz zastosowaniach ekonometrii w marketingu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania UW. Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej 2017 roku.