Kształtowanie kompetencji społecznych – kurs stacjonarny

C/0038 Człowiek i Społeczeństwo

Kurs realizowany w formie stacjonarnej.

W dzisiejszym świecie rozwinięte kompetencje społeczne stanowią nieocenioną wartość zarówno w środowisku pracy, jak i obszarze życia codziennego. Sukces w życiu prywatnym i zawodowym zależy bowiem od tego, jak funkcjonujemy wśród innych ludzi i w jaki sposób jesteśmy przez nich postrzegani. Większość osób starających się o pracę w firmach lub korporacjach przyjmowanych jest na stanowisko ze względu na swoje kompetencje merytoryczne. Najczęstszą przyczyną zwolnień jest natomiast brak lub niewystarczający poziom umiejętności społecznych. Podobnie jest z utrzymywaniem długich i satysfakcjonujących relacji interpersonalnych, którym brak kompetencji społecznych z pewnością nie sprzyja.

Niniejszy kurs został przygotowany dla osób, które chciałyby rozwinąć swoje kompetencje społeczne w trzech wymiarach: komunikacji i autoprezentacji, wystąpień publicznych i budowania autorytetu oraz negocjacji i technik rozwiązywania konfliktów. Podczas zajęć Słuchacze będą mogli poznać i zrozumieć własny styl komunikowania, skuteczne metody negocjowania, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, komunikacji i autoprezentacji oraz sposoby budowania autorytetu.

Moduł I – Komunikacja i autoprezentacja:

  1. Nieśmiałość i stres – pokonywanie barier.
  2. Sposoby prezentowania siebie.
  3. Komunikacja w aspekcie werbalnym i pozawerbalnym.
  4. Autodiagnoza stylu komunikacji.

Moduł II – Wystąpienia publiczne i budowanie autorytetu:

  1. Zasady wystąpień publicznych przed audytorium dorosłych uczestników.
  2. Elementy retoryki interpersonalnej.
  3. Budowanie autorytetu.
  4. Style uczenia się a efektywność wystąpień. 
  5. Skuteczność i produktywność grupy.
  6. Rozwiązywanie sytuacji trudnych podczas wystąpień publicznych.

Moduł III – Negocjacje i techniki rozwiązywania konfliktów:

  1. Negocjacje – gra psychologiczna.
  2. Błędy i pułapki negocjacyjne.
  3. Taktyki i techniki negocjacyjne.
  4. Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych.
  5. Typy temperamentu w kontekście prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
  6. Style reakcji na konflikt.
650.00 PLN 60 godzin 10.83 PLN / h

Grupa C/0038/23

23.11.2024 - 08.12.2024 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 23.11.2024 , sobota 09:10 18:00 80 min
2 24.11.2024 , niedziela 09:10 18:00 80 min
3 30.11.2024 , sobota 09:10 18:00 80 min
4 01.12.2024 , niedziela 09:10 18:00 80 min
5 07.12.2024 , sobota 09:10 18:00 80 min
6 08.12.2024 , niedziela 09:10 18:00 80 min

Grupa C/0038/24

16.08.2025 - 23.08.2025 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 16.08.2025 , sobota 06:00 21:00 00 min
2 17.08.2025 , niedziela 06:00 21:00 00 min
3 23.08.2025 , sobota 06:00 21:00 00 min
650.00 PLN 60 godzin 10.83 PLN / h